Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מוטי בבצ'יק - מוטי בבצ'יק ברמץ את בנו, כולם התייצבו • צפו - כיכר השבת - אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור.

מוטי בבצ'יק - מוטי בבצ'יק ברמץ את בנו, כולם התייצבו • צפו - כיכר השבת - אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור.. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות.

הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק. מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. Your browser does not support html5 video.

Chiconas: מנחם גשייד עף מגור
Chiconas: מנחם גשייד עף מגור from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
‬ מוטי‭ ‬רזון‭ ‬שף‭ ‬בעל‭ ‬ניסיון‭ ‬של‭ ‬שנים‭ ‬רבות‭ ‬והבעלים‭ ‬של‭ ‬החברה‭ ‬מפתח‭ ‬מוצרים‭ ‬מוכרים‭ ‬ויחודיים‭ ‬עבור‭ ‬השוק‭ ‬הקמעונאי. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. לדברי הבכיר, אין פעם שמגיעים ללשכה ולא רואים את בבצ׳יק יושב עם אנשי נתניהו. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל.

בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה.

תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. ‬ מוטי‭ ‬רזון‭ ‬שף‭ ‬בעל‭ ‬ניסיון‭ ‬של‭ ‬שנים‭ ‬רבות‭ ‬והבעלים‭ ‬של‭ ‬החברה‭ ‬מפתח‭ ‬מוצרים‭ ‬מוכרים‭ ‬ויחודיים‭ ‬עבור‭ ‬השוק‭ ‬הקמעונאי. גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. מעצרו הוארך עד ליום שלישי. נציג פיקוד העורף משוחח עם נציג הבחורים בפתח המלון: הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון קיבל השופט את הסכמות הצדדים, לפיהם מעצרם של בבצ'יק וגילהר יוארך ביומיים, עד שלישי בשעה 20. מוטי סובל משיתוק ברמה גבוהה המסב לו סבל רב. בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן.

עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה. אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי: בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים.

כל רגע - פרסום ראשון: השרים אישרו את פתיחת בתי הכנסת כבר מחר
כל רגע - פרסום ראשון: השרים אישרו את פתיחת בתי הכנסת כבר מחר from kore.co.il
את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. אדמורים, רבנים, שרים, חברי כנסת, ראשי ערים, אישי ציבור, נציגי בתי החולים ואנשי תקשורת השתתפו אמש (מוצאי שבת) בשמחת בר המצווה לבנו של מוטי בבצ'יק, עוזרו האישי של שר הבריאות יעקב ליצמן. החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק. עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה. ‬ מוטי‭ ‬רזון‭ ‬שף‭ ‬בעל‭ ‬ניסיון‭ ‬של‭ ‬שנים‭ ‬רבות‭ ‬והבעלים‭ ‬של‭ ‬החברה‭ ‬מפתח‭ ‬מוצרים‭ ‬מוכרים‭ ‬ויחודיים‭ ‬עבור‭ ‬השוק‭ ‬הקמעונאי. אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי: מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית. עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק נעצר בפרשת שוחד בחשד שקידם אינטרסים של חברות מזון ותרופות בניגוד לאינטרס הציבורי וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות אליהן היה מקושר.

עוד אמר הבכיר כי יעקב ליצמן ועוזרו הבכיר מוטי בבצ׳יק חיים בתוך לשכת ראש הממשלה.

Your browser does not support html5 video. את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. הוא רביעי מתוך תשעה ילדים. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭. מנכל משרד הבריאות בסרטון בשבוע שעבר מהבידוד. גם מוטי בבצ׳יק, יועצו ומקורבו של השר יעקב ליצמן, נעצר במסגרת הפרשה. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל. הוא לא יכול להניע את הגפיים, לדבר או לאכול בכוחות עצמו והתפקוד שלו מוגדר כסיעודי. גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר. עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק נעצר בפרשת שוחד בחשד שקידם אינטרסים של חברות מזון ותרופות בניגוד לאינטרס הציבורי וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות אליהן היה מקושר.

נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות.

כל רגע - הפלונטר של חה"כ ליצמן: שר חיצוני או שר חסידי - כל ...
כל רגע - הפלונטר של חה"כ ליצמן: שר חיצוני או שר חסידי - כל ... from kore.co.il
בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. עוד אמר הבכיר כי יעקב ליצמן ועוזרו הבכיר מוטי בבצ׳יק חיים בתוך לשכת ראש הממשלה. מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. Your browser does not support html5 video. נציג פיקוד העורף משוחח עם נציג הבחורים בפתח המלון: שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות. עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה.

מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן.

בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: מוטי משמש כיום כעוזרו האישי של השר, צמוד אליו במרבית שעות היום. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן. בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר. שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר. בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון קיבל השופט את הסכמות הצדדים, לפיהם מעצרם של בבצ'יק וגילהר יוארך ביומיים, עד שלישי בשעה 20. האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות. גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב.